Wij zijn HKZ-gecertificeerd;

Het Keurmerkinstituut onderzoekt en beoordeelt de kwaliteit en veiligheid van organisaties in de zorg- enwelzijnssector.


Het Keurmerkinstituut bestaat uit ca. 50 deskundigen (medewerkers, auditoren, inspecteurs, keurmeesters en docenten) op verschillende terreinen. De directie en certificatiemanagers zijn verantwoordelijk voor de aansturing van audits, inspecties, certificering en trainingen.
Zij zorgen dat de dienstverlening niet oneigenlijk wordt beïnvloed,
zijn alert op belangenconflicten in de uitvoeringen en zien toe op de objectiviteit van de oordeelsvorming.


Het hoogste adviesorgaan van het Keurmerkinstituut is de Commissie Certificatiezaken, een breed samengesteld college met vertegenwoordigers van diverse groepen belanghebbenden,
aangevuld met onafhankelijke deskundigen.
Deze commissie ziet toe op alle certificatie-activiteiten, met name de onpartijdigheid ervan en geeft de directie hierover gevraagd en ongevraagd advies.

Wij zijn aangesloten bij het Klachtenportaal Zorg;

Bent u ergens ontevreden over, of heeft u een klacht over onze zorg?
We gaan graag met u in gesprek en op zoek naar een oplossing.

Gebruik daarvoor ons eigen klachtenregistratieformulier van WoonzorgZeeland.

Voor onze klachtenprocedure: klik hier.


Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met Klachtenportaal Zorg.


Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.

 

Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt
Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past.

Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.

 

Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg.
U start dan nog geen procedure op.

 

Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg.
U kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl.


Weet u niet welke klachtenprocedure voor u geldt?
Ook daar kan Klachtenportaal Zorg u mee helpen.

 

Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.


  • Voor registratie klacht: klik hier.
  • Wanneer u een beroep wil doen op een onafhankelijke klachtencommissie en geschillencommissie: klik hier.

Wij hebben een cliëntenraad;

WoonzorgZeeland heeft een cliëntenraad;
zij zijn te bereiken via clientenraad@woonzorgzeeland.nl

Dit zijn onze algemene voorwaarden;

Onze algemene voorwaarden vindt u hier.

Dit is ons privacyreglement;

Klik hier om ons privacyreglement in te zien.

Dit zijn onze in-en exclusiecriteria;

Klik hier!

unsplash